Reacties

Reacties 451 - 499 van 499

Naam Reactie Datum
Haro en Marjenke Hielkema Hallo kiwi wili Leuk om een jaar daar te beginnen!… 3 jan. '17
Wolffensperger Soms lijkt het wel of we ook nog in Nieuw Zeeland… 3 jan. '17
Gertin Leppink Hallo, Ik lees met veel plezier jullie reis verslag.… 3 jan. '17
Ineke Roessink Wat een prachtige reisbeschrijving, ik geniet met… 3 jan. '17
Diane, Tamar, Veerle, Annemijn Gelukkig Nieuwjaar! We genieten van jullie reisverhalen.… 31 dec. '16
Bea Hoogland Heerlijk, bij al jullie foto's zeggen we: oh… 29 dec. '16
Yanna Nijenhuis Whitianga en cathredal cove en hot water beach zijn… 28 dec. '16
Jo Huijsman Wat een mooi sterren spektakel op 3e kerstdag. 28 dec. '16
Jo Huijsman Allemaal inspiratie Liesbeth. Dat beloofd wat, dit… 28 dec. '16
Jo Huijsman Een bijzondere kerst die jullie niet snel zullen vergeten.… 28 dec. '16
Dirk batenburg wat is dat heel interessant en mooi. 28 dec. '16
Karin Merry Christmas Liesbeth & Wil Wat een mooie reisverhalen.… 25 dec. '16
Jeanette de Vries Geweldig interessant! En heel leuk dat we er nu beelden… 24 dec. '16
Dirk batenburg wat een imponerend verhaal. geweldig lang verhaal.… 23 dec. '16
Jeanette de Vries Ik ben er eens lekker voor gaan zitten. Fijn om jullie… 20 dec. '16
Dirk batenburg fijn dat jullie goed zijn aangekomen. veel plezier… 20 dec. '16
Wolffensperger Heel herkenbaar jullie ervaringen op het vliegveld.… 20 dec. '16
Wolffensperger Mooi om te horen dat jullie goed zijn aangekomen,… 20 dec. '16
Marijke van der Linden Fijn dat jullie goed aangekomen zijn.Die ongemakken… 20 dec. '16
Ellen en Rien lodder Bedankt voor het delen van jullie reiservaring.Voor… 20 dec. '16
Chantal Mooi verhaal..veel plezier...En Lies het is dinsdag..wandel… 20 dec. '16
Bea Hoogland Fijn van jullie te horen. Straks door naar de noordelijkste… 19 dec. '16
Dirk batenburg wij hebben van de vliegroute foto,s gemaakt. donderdag… 19 dec. '16
Wolffensperger Dat zullen jullie wel vaker ervaren, minder goed internet.… 19 dec. '16
Ina Wat jammer waren al zo benieuwd naar jullie verhalen,… 19 dec. '16
Marijke van der Linden Goedemorgen Wim en Liesbeth, Vandaag gaat de grote… 15 dec. '16
Cora Bolluijt Lieve Wim en Liesbeth. Mede namens Alf een avontuurlijke… 13 dec. '16
Dirk batenburg Wijj wensen je een goede reis toe. veel gezondheid.… 13 dec. '16
Ada Franke wat een leuk afscheid! Ik wens jullie een hele fijne… 12 dec. '16
Jo Huijsman Na dit leuke afscheid kan het feest beginnen. 12 dec. '16
Jeanette de Vries Wat ontzettend leuk om zoiets met je kleinkinderen… 11 dec. '16
GiMeFlDa Bedankt voor deze geweldige 'tocht' met… 11 dec. '16
Haro en Marjenke Hielkema Kerst in jullie Kniebundhose. dat lijkt me een geweldige… 6 dec. '16
Haro en Marjenke Hielkema Heerlijk idee om tegen de tijd van de Langste Dag… 6 dec. '16
Gertin Leppink Heel veel plezier en geniet er van. Ik ga met veel… 19 nov. '16
Yanna Nijenhuis Ik wil graag met jullie meeleven! 16 nov. '16
Eke Krug Dat beloofd een mooie reis te worden. Twee leden van… 16 nov. '16
Ina Wat leuk dat het al bijna zover is. We gaan jullie… 16 nov. '16
Marijke van der Linden Wat een heerlijk vooruitzicht. Vakantie naar dit prachtige… 16 nov. '16
Wolffensperger Dit wordt een geweldige reis, te beginnen op het Noorder… 16 nov. '16