kiwi wili bay of islands 19 december

19 december 2016 - Paihia, Nieuw-Zeeland

Pfff. Slecht internet op camping Remuera bij Auckland. Wel betalen maar geen verbinding. Jullie hebben nog paar achterstallige verhalen tegoed. Vandaag (maandag 19 december) staan we in Paihia aan de Bay of Islands met onze Clussie en de kampeeruitrusting. Komende 2 n88 slapen we in de tent en niet in Clussie.

Voor 'ingewijden' in NZ: we staan vlak naast de brug naar het Treaty house en op loopafstand van beach en centrum Paihia.

1. Ina:
    19 december 2016
    Wat jammer waren al zo benieuwd naar jullie verhalen, maar lees dat jullie al mooie dingen hebben meegemaakt. We houden het wel even tegoed....
  2. Wolffensperger:
    19 december 2016
    Dat zullen jullie wel vaker ervaren, minder goed internet. Maar ja je kunt nu eenmaal niet alles hebben (ha, ha, ha). In deze omgeving zijn we ook geweest voor ons het meest noordelijke deel van het noorder eiland. Veel plezier en we wachten de reisverhalen in spanning af.
  3. Dirk batenburg:
    19 december 2016
    wij hebben van de vliegroute foto,s gemaakt.
    donderdag 14 december ben je om 23.49 nl tijd geland (bij jullie was het vrijdag 15 dec 06.55 in Hong Kong
    van Hong Kong naar auckland heb ik maar een uur kunnen mee kijken toen viel de pagina stil,toen was ik jullie kwijt.
    je bent s,morgens van Hong Kong om 09.00 uur nl tijd(07.35 Hong Kong op gestegen en om half tien vloog je op 33000 ft 526 kts is op deze hoogte blijven staan.
    ps. met Anneke gaat het goed.
    ze gaat nu bij twee therapeuten.
    de een voor hart revalidatie.
    de ander voor hyperventilatie. ze ademt niet goed.
    ze is nu bezig met inpakken zo langzamer hand.
    lieve groetjes
    dirk en anneke
  4. Bea Hoogland:
    19 december 2016
    Fijn van jullie te horen. Straks door naar de noordelijkste vuurtoren, Cape Reinga, en ook naar het Gumdiggingpark waar vroeger de omgevallen Kauri-bomen opgegraven werden? Schrijf maar veel verhalen, ik ben in gedachten in dat prachtige land!!!!