Reacties

Reacties 51 - 100 van 439

Naam Reactie Datum
Thijs A goccia a goccia si scava la pietra Door de tijd… 20 jul. '22
Thijs Met de app Plantnetkom ik bij je komkommerkruid uit… 19 jul. '22
Elly Het was weer super om te lezen wat een indrukken doen… 18 jul. '22
Wolffensperger We volgen jullie reisverhalen op de voet en zo komen… 18 jul. '22
Wim en Liesbeth Wessels Dankjewel. Het is altijd leuk om je daarin te verdiepen… 18 jul. '22
Rob Elsenaar A star ( biologie leraar) is Born ! 18 jul. '22
Wim en Liesbeth Wessels Edelweiss groeit op de grens van sneeuw en ijs. 18 jul. '22
Jeanette de Vries Bijzonder interessant! dank je. 18 jul. '22
Hilda Wessels Geweldig om te lezen!! Groet Hilda 18 jul. '22
Hanneke Heerlijk al die plantjes en bloemen. En hoe blauw… 18 jul. '22
Dirk batenburg hoe kom je er aan knap hoor ja die weet het wel. dat… 18 jul. '22
Jo Huijsman Ik geniet van jullie verhalen en klim en daal een… 18 jul. '22
Jo Huijsman Echte berggeiten πŸ˜€ 17 jul. '22
Ria Olijslager Ik ben er maar eens voor gaan zitten jullie verhalen… 16 jul. '22
Dirk batenburg WAT ZIJN DAT WEER MOOIE FOTO,S op koffie loop je ook… 16 jul. '22
J de Roo Heerlijk verhaal weer. Bedankt! 15 jul. '22
Wim en Liesbeth Wessels Wat leuk Monique en Erwin. Geniet ervan. We kijken… 15 jul. '22
Harry Witteveen Leuk om jullie reisverslag te lezen πŸ₯°veel plezier… 15 jul. '22
Monique Nijrolder Wim en Liesbeth, wat een leuk verhaal. Hier is de… 15 jul. '22
Ina en Jan Heb weer even meegewandeld. Mooie tocht 15 jul. '22
Elly Weer een heerlijk verhaal 15 jul. '22
Dirk batenburg je moet er maar zin in hebben. het is wel mooi vroeger… 14 jul. '22
Jeanette de Vries Prachtige tocht. Ik ben geen bergmens, maar besef… 13 jul. '22
Monique Nijrolder Wat een mooie route en bijbehorend verhaal weer 13 jul. '22
Elly Weer ontzettend genoten van jullie verhaal en natuurlijk… 13 jul. '22
J de Roo Wij hebben ook ervaring met bergtochten, maar niet… 13 jul. '22
Tilly prachtig 13 jul. '22
Tilly Mooi 13 jul. '22
Ina en Jan Wat een prachtige tocht hebben jullie gelopen. 13 jul. '22
Ellen lodder Wat een schitterende foto's, genieten! 13 jul. '22
Ria Geniet ervan en ik geniet mee! 13 jul. '22
Chantal Hartjes Leuk geschreven! Veel plezier daar! 12 jul. '22
Ineke Geweldig verhaal, lag hier in de kreukels vn het lachen… 11 jul. '22
Bep van den Bosch Wat je al niet mee maakt op zo’n staanplaats. 😜 11 jul. '22
Dirk batenburg het is gelukt. bij dieren arts kan je een brilico… 11 jul. '22
J de Roo Wat een hilarisch verhaal, nu begrijp ik waarom jullie… 11 jul. '22
Marianne Buon viaggio Groetjes, Wim & Marianne Sturris 10 jul. '22
Marianne Leuk verhaal ! Ik ga jullie volgen ... 10 jul. '22
Jeanette de Vries Met heel veel plezier ga ik weer met jullie meereizen!… 10 jul. '22
Jannie en Jan Keijzer Wim en Liesbeth, een heel goede reis toegewenst. 10 jul. '22
Marjo Stoeckart Ik vind jullie camper echt leuk om inde Weerribben… 10 jul. '22
Jo Huijsman Heerlijk het verschil in beleving. 🀣 10 jul. '22
Tilly πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ Ik lees jullie verhaal nu net. Ook… 10 jul. '22
Elly 🀣🀣🀣 wat een leuk verhaal weer 10 jul. '22
Olga Haan Wat kun jij leuk schrijven Liesbeth. Ik zie het allemaal… 10 jul. '22
Sandra Goudswaard Hilarisch!!! Mooi geschreven. 10 jul. '22
Ina en Jan Jullie maken wat mee. 🀣🀣🀣 Hahaha Zo leuk… 10 jul. '22
Wim en Liesbeth Wessels Dirk, als je aan de rechterkant op Video's klikt… 10 jul. '22
Wim en Liesbeth Wessels Inderdaad, jullie kunnen komende week genieten van… 10 jul. '22
Monique Nijrolder Wat een vermaak op de camping. Daar is altijd wat… 10 jul. '22

 « Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende »  ...