Reacties
Reacties 51 - 100 van 439
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Thijs | A goccia a goccia si scava la pietra Door de tijd… | 20 jul. '22 |
| Thijs | Met de app Plantnetkom ik bij je komkommerkruid uit… | 19 jul. '22 |
| Elly | Het was weer super om te lezen wat een indrukken doen… | 18 jul. '22 |
| Wolffensperger | We volgen jullie reisverhalen op de voet en zo komen… | 18 jul. '22 |
| Wim en Liesbeth Wessels | Dankjewel. Het is altijd leuk om je daarin te verdiepen… | 18 jul. '22 |
| Rob Elsenaar | A star ( biologie leraar) is Born ! | 18 jul. '22 |
| Wim en Liesbeth Wessels | Edelweiss groeit op de grens van sneeuw en ijs. | 18 jul. '22 |
| Jeanette de Vries | Bijzonder interessant! dank je. | 18 jul. '22 |
| Hilda Wessels | Geweldig om te lezen!! Groet Hilda | 18 jul. '22 |
| Hanneke | Heerlijk al die plantjes en bloemen. En hoe blauw… | 18 jul. '22 |
| Dirk batenburg | hoe kom je er aan knap hoor ja die weet het wel. dat… | 18 jul. '22 |
| Jo Huijsman | Ik geniet van jullie verhalen en klim en daal een… | 18 jul. '22 |
| Jo Huijsman | Echte berggeiten π | 17 jul. '22 |
| Ria Olijslager | Ik ben er maar eens voor gaan zitten jullie verhalen… | 16 jul. '22 |
| Dirk batenburg | WAT ZIJN DAT WEER MOOIE FOTO,S op koffie loop je ook… | 16 jul. '22 |
| J de Roo | Heerlijk verhaal weer. Bedankt! | 15 jul. '22 |
| Wim en Liesbeth Wessels | Wat leuk Monique en Erwin. Geniet ervan. We kijken… | 15 jul. '22 |
| Harry Witteveen | Leuk om jullie reisverslag te lezen π₯°veel plezier… | 15 jul. '22 |
| Monique Nijrolder | Wim en Liesbeth, wat een leuk verhaal. Hier is de… | 15 jul. '22 |
| Ina en Jan | Heb weer even meegewandeld. Mooie tocht | 15 jul. '22 |
| Elly | Weer een heerlijk verhaal | 15 jul. '22 |
| Dirk batenburg | je moet er maar zin in hebben. het is wel mooi vroeger… | 14 jul. '22 |
| Jeanette de Vries | Prachtige tocht. Ik ben geen bergmens, maar besef… | 13 jul. '22 |
| Monique Nijrolder | Wat een mooie route en bijbehorend verhaal weer | 13 jul. '22 |
| Elly | Weer ontzettend genoten van jullie verhaal en natuurlijk… | 13 jul. '22 |
| J de Roo | Wij hebben ook ervaring met bergtochten, maar niet… | 13 jul. '22 |
| Tilly | prachtig | 13 jul. '22 |
| Tilly | Mooi | 13 jul. '22 |
| Ina en Jan | Wat een prachtige tocht hebben jullie gelopen. | 13 jul. '22 |
| Ellen lodder | Wat een schitterende foto's, genieten! | 13 jul. '22 |
| Ria | Geniet ervan en ik geniet mee! | 13 jul. '22 |
| Chantal Hartjes | Leuk geschreven! Veel plezier daar! | 12 jul. '22 |
| Ineke | Geweldig verhaal, lag hier in de kreukels vn het lachen… | 11 jul. '22 |
| Bep van den Bosch | Wat je al niet mee maakt op zoβn staanplaats. π | 11 jul. '22 |
| Dirk batenburg | het is gelukt. bij dieren arts kan je een brilico… | 11 jul. '22 |
| J de Roo | Wat een hilarisch verhaal, nu begrijp ik waarom jullie… | 11 jul. '22 |
| Marianne | Buon viaggio Groetjes, Wim & Marianne Sturris | 10 jul. '22 |
| Marianne | Leuk verhaal ! Ik ga jullie volgen ... | 10 jul. '22 |
| Jeanette de Vries | Met heel veel plezier ga ik weer met jullie meereizen!… | 10 jul. '22 |
| Jannie en Jan Keijzer | Wim en Liesbeth, een heel goede reis toegewenst. | 10 jul. '22 |
| Marjo Stoeckart | Ik vind jullie camper echt leuk om inde Weerribben… | 10 jul. '22 |
| Jo Huijsman | Heerlijk het verschil in beleving. π€£ | 10 jul. '22 |
| Tilly | ππππ Ik lees jullie verhaal nu net. Ook… | 10 jul. '22 |
| Elly | π€£π€£π€£ wat een leuk verhaal weer | 10 jul. '22 |
| Olga Haan | Wat kun jij leuk schrijven Liesbeth. Ik zie het allemaal… | 10 jul. '22 |
| Sandra Goudswaard | Hilarisch!!! Mooi geschreven. | 10 jul. '22 |
| Ina en Jan | Jullie maken wat mee. π€£π€£π€£ Hahaha Zo leuk… | 10 jul. '22 |
| Wim en Liesbeth Wessels | Dirk, als je aan de rechterkant op Video's klikt… | 10 jul. '22 |
| Wim en Liesbeth Wessels | Inderdaad, jullie kunnen komende week genieten van… | 10 jul. '22 |
| Monique Nijrolder | Wat een vermaak op de camping. Daar is altijd wat… | 10 jul. '22 |


- Tilly Verwaal: Aangekleed gaat uit, zeiden…
- Tilly Verwaal: ππΌππΌ
- Tilly Verwaal: ππ
- Hanneke: Een verhaal in kleuren, jammer…
- Gea: Die opgewekte hoopvolle blik
Alle reacties »