Reacties
Reacties 301 - 350 van 439
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Dirk batenburg | Je weet niet wat je ziet. Oude meuk . Echt wel. | 30 jan. '20 |
| Dirk batenburg | Oude tijden herleven | 30 jan. '20 |
| Dirk batenburg | Wat een toestand. Zo maak je wel wat mee. | 30 jan. '20 |
| Bep van den Bosch | Het is idd maar goed dat jullie je niet gek laten… | 28 jan. '20 |
| Thijs | Wat een bedragen... en hopen dat ze dit niet lezen… | 27 jan. '20 |
| Sandra Goudswaard | En dan dachten wij eea te hebben meegemaakt. Wat een… | 27 jan. '20 |
| Maria Teeuwe-Holtslag | "Je maakt wat mee op zo'n reis!!??"… | 27 jan. '20 |
| Jiska | Mooi verhaal! En het dilemma over de kosten van een… | 27 jan. '20 |
| Wil Buscop | Daar zakt de moed je toch wel een beetje van in je… | 27 jan. '20 |
| Jeanette de Vries | Een reis met heel veel verrassingen dus. Leuke en… | 27 jan. '20 |
| Nienke | Met groot plezier lees en geniet ik mee van jullie… | 27 jan. '20 |
| Klaske | Schitterend verhaal,bijzondere belevenissen. Geniet… | 27 jan. '20 |
| Karin | geweldig verhaal weer en wat een prachtige foto's. | 27 jan. '20 |
| Bep van den Bosch | Prachtig al die kleuren. Ik geniet van jullie mooie… | 27 jan. '20 |
| Bep van den Bosch | Zo te horen vervelen jullie je niet wat een spannende… | 27 jan. '20 |
| Jo Huijsman | ik blijf op afstand meereizen en mee genieten. Natuurlijk… | 27 jan. '20 |
| Wil Buscop | Wij genieten weer super van jullie avontuur. | 27 jan. '20 |
| Ria Olijslager | Wat een belevenissen: Jullie hebben nu gezien waar… | 27 jan. '20 |
| Chantal | Prachtig verhaal..mis alleen de foto met Lies op een… | 27 jan. '20 |
| Gimeflda | Prachtig avontuur weer en adembenemend mooie fotoโs๐ | 27 jan. '20 |
| Thijs | Ze hebben iig al een goed gevoel om de toerist bezig… | 26 jan. '20 |
| Marjo Stoeckart | Dit is wel een heel andere wereld waar je doorheen… | 26 jan. '20 |
| Ellen lodder | Spannend hoor!!! | 25 jan. '20 |
| Pieternel | Indrukwekkend Liesbeth ! Goede reis | 25 jan. '20 |
| Jannie en Jan Keijzer | Zo beleef je nog eens wat. Heel veel plezier toegewenst.… | 25 jan. '20 |
| Ria punt | Wat fijn om met jullie reis mee te genieten. Een goede… | 25 jan. '20 |
| Monique Nijrolder | wat een spannend verhaal over iets wat weinig aan… | 25 jan. '20 |
| Chantal | Jullie zullen zeker nu wel op een zandkorrel zitten๐๐..nog… | 25 jan. '20 |
| Jeanette de Vries | Misschien niet spectaculair, maar in ieder geval wel… | 25 jan. '20 |
| Maria Teeuwe-Holtslag | Nou die blog-stop levert wel weer een prachtig stuk… | 25 jan. '20 |
| Jo Huijsman | Een super spannende zanderige reis met veel ervaringen.… | 25 jan. '20 |
| Hans Prince | Groeten aan de Kleermaker.... | 25 jan. '20 |
| Hanneke | Lieve Liesbeth, je stuurde me een messengerbericht,… | 22 jan. '20 |
| Dirk batenburg | Ik ben blij dat ik het kunnen lezen. Wat een mooi… | 21 jan. '20 |
| Dirk batenburg | Heel mooi. Ik kan het nu wel . Wij hebben slecht of… | 21 jan. '20 |
| Bep van den Bosch | Prachtig verhaal, ik heb weer genoten. | 18 jan. '20 |
| Ria Olijslager | Prachtig verhaal weer! Van die drie bollen op de moskee… | 16 jan. '20 |
| Hanneke | Goed hoor, dat onderhandelen. Zou ik niet kunnen. | 16 jan. '20 |
| Wim&Herma | Zo Liesbeth goed verwent, Wim wat kan jij goed afdingen… | 16 jan. '20 |
| Gimeflda | Mooi!! Aan de kids het hele verhaal voorgelezen en… | 16 jan. '20 |
| Jeanette de Vries | Ik heb zitten genieten. Verre reizen zal ik wel niet… | 15 jan. '20 |
| Wim en Liesbeth Wessels | Inderdaad Leo en Maria. Dit zijn de mooiste verrassingen. | 15 jan. '20 |
| Maria Teeuwe-Holtslag | Dat geen stroom toch een prachtig onverwacht bezoek… | 15 jan. '20 |
| Ria Olijslager | Deze foto "maakt"het helemaal / mooie achtergrond… | 15 jan. '20 |
| Jo Huijsman | Al lezende genoten van jullie belevenissen | 15 jan. '20 |
| Maria Teeuwe-Holtslag | Wel spannend zo door de duinen. Maar met die 4x4 (volgens… | 15 jan. '20 |
| Monique Nijrolder | oh, wat een mooie foto's en dito verhaal | 15 jan. '20 |
| Chantal | Prachtig!!!..๐๐ | 15 jan. '20 |
| Kitty | Wat een avontuur! En jullie kunnen het nog navertellen… | 15 jan. '20 |
| Bep van den Bosch | Het lijkt mij ook heel erg genieten van hรบn kookkunst.… | 12 jan. '20 |


- Tilly Verwaal: Aangekleed gaat uit, zeiden…
- Tilly Verwaal: ๐๐ผ๐๐ผ
- Tilly Verwaal: ๐๐
- Hanneke: Een verhaal in kleuren, jammer…
- Gea: Die opgewekte hoopvolle blik
Alle reacties »