Reacties

Reacties 301 - 350 van 439

Naam Reactie Datum
Dirk batenburg Je weet niet wat je ziet. Oude meuk . Echt wel. 30 jan. '20
Dirk batenburg Oude tijden herleven 30 jan. '20
Dirk batenburg Wat een toestand. Zo maak je wel wat mee. 30 jan. '20
Bep van den Bosch Het is idd maar goed dat jullie je niet gek laten… 28 jan. '20
Thijs Wat een bedragen... en hopen dat ze dit niet lezen… 27 jan. '20
Sandra Goudswaard En dan dachten wij eea te hebben meegemaakt. Wat een… 27 jan. '20
Maria Teeuwe-Holtslag "Je maakt wat mee op zo'n reis!!??"… 27 jan. '20
Jiska Mooi verhaal! En het dilemma over de kosten van een… 27 jan. '20
Wil Buscop Daar zakt de moed je toch wel een beetje van in je… 27 jan. '20
Jeanette de Vries Een reis met heel veel verrassingen dus. Leuke en… 27 jan. '20
Nienke Met groot plezier lees en geniet ik mee van jullie… 27 jan. '20
Klaske Schitterend verhaal,bijzondere belevenissen. Geniet… 27 jan. '20
Karin geweldig verhaal weer en wat een prachtige foto's. 27 jan. '20
Bep van den Bosch Prachtig al die kleuren. Ik geniet van jullie mooie… 27 jan. '20
Bep van den Bosch Zo te horen vervelen jullie je niet wat een spannende… 27 jan. '20
Jo Huijsman ik blijf op afstand meereizen en mee genieten. Natuurlijk… 27 jan. '20
Wil Buscop Wij genieten weer super van jullie avontuur. 27 jan. '20
Ria Olijslager Wat een belevenissen: Jullie hebben nu gezien waar… 27 jan. '20
Chantal Prachtig verhaal..mis alleen de foto met Lies op een… 27 jan. '20
Gimeflda Prachtig avontuur weer en adembenemend mooie fotoโ€™s๐Ÿ˜ 27 jan. '20
Thijs Ze hebben iig al een goed gevoel om de toerist bezig… 26 jan. '20
Marjo Stoeckart Dit is wel een heel andere wereld waar je doorheen… 26 jan. '20
Ellen lodder Spannend hoor!!! 25 jan. '20
Pieternel Indrukwekkend Liesbeth ! Goede reis 25 jan. '20
Jannie en Jan Keijzer Zo beleef je nog eens wat. Heel veel plezier toegewenst.… 25 jan. '20
Ria punt Wat fijn om met jullie reis mee te genieten. Een goede… 25 jan. '20
Monique Nijrolder wat een spannend verhaal over iets wat weinig aan… 25 jan. '20
Chantal Jullie zullen zeker nu wel op een zandkorrel zitten๐Ÿ™ˆ๐Ÿ˜‚..nog… 25 jan. '20
Jeanette de Vries Misschien niet spectaculair, maar in ieder geval wel… 25 jan. '20
Maria Teeuwe-Holtslag Nou die blog-stop levert wel weer een prachtig stuk… 25 jan. '20
Jo Huijsman Een super spannende zanderige reis met veel ervaringen.… 25 jan. '20
Hans Prince Groeten aan de Kleermaker.... 25 jan. '20
Hanneke Lieve Liesbeth, je stuurde me een messengerbericht,… 22 jan. '20
Dirk batenburg Ik ben blij dat ik het kunnen lezen. Wat een mooi… 21 jan. '20
Dirk batenburg Heel mooi. Ik kan het nu wel . Wij hebben slecht of… 21 jan. '20
Bep van den Bosch Prachtig verhaal, ik heb weer genoten. 18 jan. '20
Ria Olijslager Prachtig verhaal weer! Van die drie bollen op de moskee… 16 jan. '20
Hanneke Goed hoor, dat onderhandelen. Zou ik niet kunnen. 16 jan. '20
Wim&Herma Zo Liesbeth goed verwent, Wim wat kan jij goed afdingen… 16 jan. '20
Gimeflda Mooi!! Aan de kids het hele verhaal voorgelezen en… 16 jan. '20
Jeanette de Vries Ik heb zitten genieten. Verre reizen zal ik wel niet… 15 jan. '20
Wim en Liesbeth Wessels Inderdaad Leo en Maria. Dit zijn de mooiste verrassingen. 15 jan. '20
Maria Teeuwe-Holtslag Dat geen stroom toch een prachtig onverwacht bezoek… 15 jan. '20
Ria Olijslager Deze foto "maakt"het helemaal / mooie achtergrond… 15 jan. '20
Jo Huijsman Al lezende genoten van jullie belevenissen 15 jan. '20
Maria Teeuwe-Holtslag Wel spannend zo door de duinen. Maar met die 4x4 (volgens… 15 jan. '20
Monique Nijrolder oh, wat een mooie foto's en dito verhaal 15 jan. '20
Chantal Prachtig!!!..๐Ÿ˜Ž๐Ÿœ 15 jan. '20
Kitty Wat een avontuur! En jullie kunnen het nog navertellen… 15 jan. '20
Bep van den Bosch Het lijkt mij ook heel erg genieten van hรบn kookkunst.… 12 jan. '20

1  « Vorige 3 4 5 6 7 8 9 Volgende »