Reacties

Reacties 1 - 50 van 241

Naam Reactie Datum
Rob en Kitty Zo aan jullie gedacht bij het vernemen van die aardbeving!… 10 sep. '23
Hanneke Toch eenbeetje jullie tweede vaderland geworden! En… 10 sep. '23
Jo Huijsman Mijn dankbaarheid is zo groot dat ik in mijn eigen… 9 sep. '23
Elly Dacht gelijk aan jullie toen ik het vreselijke nieuws… 9 sep. '23
Ria Ook ik moest vanmorgen gelijk aan jullie en aan jullie… 9 sep. '23
Sylvia Eekelder Wat erg voor die mensen en dieren daar. 9 sep. '23
Wilfried Wat verdrietig allemaal. Ik ga doneren wanneer we… 9 sep. '23
Marjon Hoftijzer-Boer Ik moest vanmorgen ook gelijk aan jullie en deze reis… 9 sep. '23
Ria Olijslager Alle heiligen tronen in hoogte...dichtbij de hemelpoort.… 13 jun. '23
Ellen en Rien lodder Prachtige foto's, mooie impressie 12 jun. '23
Jiska en Pim Bedankt voor de mooie verhalen! Welke bootovertocht… 28 feb. '23
Nienke de Lange Prachtig avontuur, dank voor het delen, goede thuisreis! 21 feb. '23
Wim&Herma Wim en Liesbeth, nog een mooie reis door Spanje op… 20 feb. '23
Gre Bedankt voor het "meereizen" het was leuk… 20 feb. '23
Hanneke Wel thuis Liesbeth en Wim. Het was een genoegen om… 20 feb. '23
Dirk batenburg ik heb er weer van genoten. bedankt voor de mooie… 20 feb. '23
Els Arends Dankjewel voor de mooie verhalen en foto’s. Goede… 20 feb. '23
Ria dank voor alle mooie verhalen, goede reis terug naar… 20 feb. '23
Elly Wat was het fantastisch om jullie avonturen te lezen,… 20 feb. '23
Ria Olijslager Steeds genoten van jullie verslag met oog voor details.… 20 feb. '23
Gea Wat een mooie foto's waren er deze dagen weer… 20 feb. '23
Marijke van der Linden Wat hebben jullie weer een prachtige reis gemaakt… 20 feb. '23
Jeanette de Vries Wat was het weer een fantastische reis. Ik heb ervan… 20 feb. '23
Sylvia Eekelder Leuk om te lezen zeg. Veel plezier nog en goede thuiskomst. 20 feb. '23
Wilfried Veilige thuisreis, ik geniet van jullie verhalen.… 19 feb. '23
Jo Huijsman Wat een fantastische ervaring, ik geniet ervan. Nu… 19 feb. '23
Marijke Maris-Baan Nieuwe boeiende contacten gelegd voor een volgende… 19 feb. '23
Joke Bouwman Goeie reis terug. Prachtig, genoten van jullie verhalen… 19 feb. '23
GiMeFlDa Goede overtocht morgen en tot.....snel😘 19 feb. '23
Wilma Dank voor alle verhalen en goede reis terug 19 feb. '23
Antoinette Goede reis terug. Het was genieten van de verhalen… 19 feb. '23
Jeanette de Vries Het was weer een geweldig en kleurrijk verslag. Wat… 15 feb. '23
Gea wat een feest van kleur 15 feb. '23
Elly van den Broeke Wat een ervaringen allemaal En kleuren . Als jullie… 14 feb. '23
Gea wat een fijne reis 14 feb. '23
Jo Huijsman een feestdag met verwen moment 14 feb. '23
Ellen en Rien lodder We genieten hoor van jullie reisverhalen en foto's 14 feb. '23
Jo Huijsman Dank voor de belevenissen in Marrakesh 14 feb. '23
Dirk batenburg het wordt wel groener de natuur daar en kraampjes… 14 feb. '23
Bep van den Bosch Wat een prachtige verhalen en ook de foto’s. Heb… 14 feb. '23
Dirk batenburg ik was het vergeten om iets op te schrijven. hij was… 13 feb. '23
Jo Huijsman En de intens blauwe luchten. Hier is het saai grijs. 13 feb. '23
Dirk batenburg dat is wel lekker zoet, 13 feb. '23
Jo Huijsman En ik klim mee in een comfortabele kappersstoel. 13 feb. '23
Jo Huijsman Als klein meisje was ik helemaal gecharmeerd van de… 13 feb. '23
Elly Lijkt mij echt een prachtige stad met heel veel bezienswaardigheden.… 13 feb. '23
Marijke Maris-Baan Niet te vlug terug gaan, het is veel te mooi wat je… 12 feb. '23
Wilfried Bijzondere reis, fijn dat het zo mooi wordt geschreven.… 11 feb. '23
Dirk batenburg je zou daar bijna zeggen(het wil moet daar nog uitgevonden… 10 feb. '23