Reacties

Reacties 51 - 100 van 182

Naam Reactie Datum
Quirine Mooi verslag lieve mensen!!!!! 11 feb. '25
Niels van Hoorn Mooi werk! 11 feb. '25
Jo Huijsman Jullie reis en doel is fantastisch 6 feb. '25
Jo Huijsman O wat mooi en de hoofdtooi staat Liesbeth top 6 feb. '25
Elly Hoi hoi, ik had wat achterstand met het lezen van… 4 feb. '25
Wim en Liesbeth Wessels Mariella, alle brillen zijn welkom, dus ook de leesbrillen… 2 feb. '25
Mariella Ik lees jullie mooie werk via 'Globus2',… 2 feb. '25
Wim en Liesbeth Wessels Tussen 1 maart en 15 mei. En van 1 september tot 1… 2 feb. '25
Ineke Als ik oude brillen wil opsturen, wanneer kan.ik dat… 1 feb. '25
Wim en Liesbeth Wessels Wim en Liesbeth Wessels Kamperweg 1 7134 PW Vragender 31 jan. '25
E.Euser Welk adres kan ik brillen sturen?. 31 jan. '25
Marijke Maris-Baan Zo eenvoudig kan het dus zijn. Niet zeggen tegen de… 31 jan. '25
Wim en Liesbeth Wessels Heel eenvoudig in Marokko. Net zo lang brillen op… 31 jan. '25
Marijke Maris-Baan Toch vraag ik me af hoe dat werkt met de sterkte van… 30 jan. '25
Ria Olijslager Geweldig he, wat bij ons afgedankt is, daar zo waardevol!… 29 jan. '25
Jan Bolluijt Weer indrukwekkend! 29 jan. '25
Gimeflda 🥸😎🤓🧐👓🕶🥽♥️ 29 jan. '25
Anja spijker Weer keurig netjes op bezoek bij die vele mensen onderweg. 29 jan. '25
Thijs Mooi dat brillen en boxen in de smaak vallen! 29 jan. '25
Marjan Dit is kunst met een grote K. 27 jan. '25
Karin Prachtig verhaal. En idd knap dat jullie je zo hebben… 27 jan. '25
Antoinette Dit museum moet een wahalla zijn voor je, Liesbeth!… 27 jan. '25
Dammis Baan Schitterend en voor ons wederom een bevestiging van… 27 jan. '25
Jan Bolluijt Mooi! 27 jan. '25
Marijke Maris-Baan wat zien jullie veel! 27 jan. '25
Annelies Verhijde Geweldig om zo mee te reizen, wat een mooi verhaal 27 jan. '25
Edward Lamme Wat geweldig al die informatie. Erg leerzaam en boeiend! 26 jan. '25
Elly van den Broeke Dit zou ik ook heel interessant vinden . Mooi hoor… 26 jan. '25
Joke Wat een bijzonder museum. Wat zullen jullie genoten… 26 jan. '25
Quirine Prachtig! 26 jan. '25
Ria Olijslager Prachtige dingen te zien! 26 jan. '25
Ria Olijslager Staat je goed hoor! 26 jan. '25
Jessy Wat zullen jullie genoten hebben. Prachtige ambachten… 26 jan. '25
Jessy Prachtig verhaal weer, dank jullie wel. 26 jan. '25
Wilfried Peters Mooi verhaal weer. Wat leuk dat alle achtergrond info… 26 jan. '25
Wil Buscop Wauw!! 26 jan. '25
Wilfried Peters Een dag met een gouden randje? ❤ 26 jan. '25
Janneke Bos Bosker Wat weer een rijke ontmoeting en gelukkige mensen… 26 jan. '25
Jo Huijsman De warme gastvrijheid wordt zo goed beschreven. Het… 26 jan. '25
Quirine Mooie beschrijving van 'warme' en gastvrije… 26 jan. '25
Ina en Jan Geweldig onthaal. Zo mooi wat jullie allemaal uitdelen.… 26 jan. '25
Anja spijker Heerlijk zo’n bezoek 26 jan. '25
Marijke Maris-Baan Kon die nou echt niet mee op de vloer van de auto,… 26 jan. '25
Gimeflda Oh wat een prachtige schalen, kommetjes en meer. Knap… 26 jan. '25
Hanneke Mooi verhaal over keramiek! Ik heb net "De Witte… 25 jan. '25
Elly van den Broeke Zoals gewoonlijk weer een bijzondere ervaring. Heb… 25 jan. '25
Antoinette Wat een mooie kleur groen. En wat een prachtig verhaal!… 25 jan. '25
Pieternel Wat een mooi verhaal! Die mensen wens je toch alle… 25 jan. '25
Jessy Naast wat ‘Moeder Aarde’ ons te bieden heeft,… 25 jan. '25
Ria Olijslager ook wel een erg mooi ingelegd tafelblad! 25 jan. '25

 « Vorige 1 2 3 4 Volgende »