Reacties

Reacties 1 - 50 van 182

Naam Reactie Datum
Jeanette Hartelijk dank dat ik ook deze keer weer met jullie… 18 mrt. '25
Riet Borgers Wat geweldig om op deze manier ‘mee te mogen reizen’.… 9 mrt. '25
Jessy Heb genoten van jullie mooie reisverhalen. Op naar… 3 mrt. '25
Marijke Maris-Baan het einde van een voor mijn gevoel, spannende reis.… 3 mrt. '25
Hanneke Welkom thuis! ( in een turbulent Europa) Dank voor… 3 mrt. '25
Karin Dankjulliewel wel voor de mooie reisverslagen. Ook… 3 mrt. '25
Guido vanhoudt Weer een prachtig verhaal 3 mrt. '25
Thomas De Laet Mooi dat jullie weer veilig thuis zijn! Was leuk jullie… 3 mrt. '25
Ria Olijslager Genoten van jullie verslag. Fijn dat alles goed is… 3 mrt. '25
Jo Huijsman Dank voor het delen van jullie ervaringen. Het was… 2 mrt. '25
Antoinette Het was weer een boeiend verslag van een ,volgens… 2 mrt. '25
Els Reijnen Zou het niet mooi zijn dat er een opticien mee.gaat… 2 mrt. '25
Els Reijnen Źou het niet mooi.zijn als er een opticien met meetapparatuur.mee… 2 mrt. '25
Marjan Wat een geweldige reis en missie is geslaagd. Chapeau. 2 mrt. '25
Anja spijker Prachtig geslaagde missie 2 mrt. '25
Globus2.nl Beste Wim en Liesbeth, Morgen willen we vertrekken… 27 feb. '25
Jeanette Wat heerlijk dat jullie zoveel mensen blij hebben… 25 feb. '25
Jo Huijsman En ook in dit blog ben ik onder de indruk van de veerkracht… 17 feb. '25
Jo Huijsman Wat hebben de inwoners een veerkracht en doorzettingsvermogen 17 feb. '25
Ria Olijslager Hoop dat het al beter gaat Wim en voor beiden goed… 16 feb. '25
Dammis Baan Terugkeren op gedane routes, stelt je als reiziger… 16 feb. '25
Jessy Wat een prachtig verhaal weer, chapeau! 16 feb. '25
Jan van Bekkum Jammer dat het wandelen niet lukt. Hopelijk snel weer. 16 feb. '25
Anja spijker Wil en Liesbeth, wij staan ook op camping le relais. 15 feb. '25
Wim&Herma Wat was dit weer een prachtig avontuur, zo veel mensen… 15 feb. '25
Ina en Jan Wat hebben jullie veel mensen blij gemaakt. Wim beterschap… 14 feb. '25
Alysa Wessels Liefdevolle daad op valentijnsdag 🥰 14 feb. '25
Marie Anne Een vraagje, hoeveel brillen hebben jullie wel niet… 14 feb. '25
Elly van den Broeke Weer mooi verhaal ! Goede reis verder !groeten 14 feb. '25
Els Reijnen Wat een prachtig verslag met mooie foto.s 14 feb. '25
Els Reijnen Wat een prachtig verhaal 13 feb. '25
Jan Bolluijt Bijzonder weer! 13 feb. '25
Jessy Zo geweldig om jullie mooie reisverhalen te volgen! 13 feb. '25
Wim&Herma Wat was dit weer een heel mooi en bijzonder verhaal,… 12 feb. '25
Wim&Herma Wat geweldig dat het zo goed aanslaat, fijn dat deze… 12 feb. '25
Marijke Maris-Baan Wat een veerkracht laten deze mensen zien. Daar kunnen… 12 feb. '25
Marijke Maris-Baan Beetje lef moet je wel hebben. 12 feb. '25
Hanneke Wat een vakmensen! 12 feb. '25
Christien en Didi Genoten van je verhaal. Interessant om te lezen hoe… 12 feb. '25
Quirine Dank weer voor dit mooie verhaal!! 12 feb. '25
Anja spijker Tjonge jullie beleven wat zeg. Wij zijn nu vlakbij… 11 feb. '25
Wil Buscop Mooie ervaring weer. 11 feb. '25
Alysa Wessels Hartverwarmend verhaal 😘 goed bezig 11 feb. '25
Thijs Heerlijk wat een verhaal: Wili met brilie in de wheelie 11 feb. '25
Wim en Liesbeth Wessels We proberen bij onze Smale opticien een opfriscursus… 11 feb. '25
Ria Olijslager Jullie kunnen een tweede carrière beginnen / opticien… 11 feb. '25
Mariella Geweldig goed gedaan hoor :-) 11 feb. '25
Art en Monique Kijk kijk.... daar deden wij het allemaal voor! Wel… 11 feb. '25
Annelies Verhijde Geweldig, wat fijn voor deze mensen. 11 feb. '25
Anja spijker Nou, hartstikke mooi weer. Goed werk en ook veel plezier… 11 feb. '25

 1 2 3 4 Volgende »