Reacties
Reacties 1 - 50 van 182
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Jeanette | Hartelijk dank dat ik ook deze keer weer met jullie… | 18 mrt. '25 |
| Riet Borgers | Wat geweldig om op deze manier ‘mee te mogen reizen’.… | 9 mrt. '25 |
| Jessy | Heb genoten van jullie mooie reisverhalen. Op naar… | 3 mrt. '25 |
| Marijke Maris-Baan | het einde van een voor mijn gevoel, spannende reis.… | 3 mrt. '25 |
| Hanneke | Welkom thuis! ( in een turbulent Europa) Dank voor… | 3 mrt. '25 |
| Karin | Dankjulliewel wel voor de mooie reisverslagen. Ook… | 3 mrt. '25 |
| Guido vanhoudt | Weer een prachtig verhaal | 3 mrt. '25 |
| Thomas De Laet | Mooi dat jullie weer veilig thuis zijn! Was leuk jullie… | 3 mrt. '25 |
| Ria Olijslager | Genoten van jullie verslag. Fijn dat alles goed is… | 3 mrt. '25 |
| Jo Huijsman | Dank voor het delen van jullie ervaringen. Het was… | 2 mrt. '25 |
| Antoinette | Het was weer een boeiend verslag van een ,volgens… | 2 mrt. '25 |
| Els Reijnen | Zou het niet mooi zijn dat er een opticien mee.gaat… | 2 mrt. '25 |
| Els Reijnen | Źou het niet mooi.zijn als er een opticien met meetapparatuur.mee… | 2 mrt. '25 |
| Marjan | Wat een geweldige reis en missie is geslaagd. Chapeau. | 2 mrt. '25 |
| Anja spijker | Prachtig geslaagde missie | 2 mrt. '25 |
| Globus2.nl | Beste Wim en Liesbeth, Morgen willen we vertrekken… | 27 feb. '25 |
| Jeanette | Wat heerlijk dat jullie zoveel mensen blij hebben… | 25 feb. '25 |
| Jo Huijsman | En ook in dit blog ben ik onder de indruk van de veerkracht… | 17 feb. '25 |
| Jo Huijsman | Wat hebben de inwoners een veerkracht en doorzettingsvermogen | 17 feb. '25 |
| Ria Olijslager | Hoop dat het al beter gaat Wim en voor beiden goed… | 16 feb. '25 |
| Dammis Baan | Terugkeren op gedane routes, stelt je als reiziger… | 16 feb. '25 |
| Jessy | Wat een prachtig verhaal weer, chapeau! | 16 feb. '25 |
| Jan van Bekkum | Jammer dat het wandelen niet lukt. Hopelijk snel weer. | 16 feb. '25 |
| Anja spijker | Wil en Liesbeth, wij staan ook op camping le relais. | 15 feb. '25 |
| Wim&Herma | Wat was dit weer een prachtig avontuur, zo veel mensen… | 15 feb. '25 |
| Ina en Jan | Wat hebben jullie veel mensen blij gemaakt. Wim beterschap… | 14 feb. '25 |
| Alysa Wessels | Liefdevolle daad op valentijnsdag 🥰 | 14 feb. '25 |
| Marie Anne | Een vraagje, hoeveel brillen hebben jullie wel niet… | 14 feb. '25 |
| Elly van den Broeke | Weer mooi verhaal ! Goede reis verder !groeten | 14 feb. '25 |
| Els Reijnen | Wat een prachtig verslag met mooie foto.s | 14 feb. '25 |
| Els Reijnen | Wat een prachtig verhaal | 13 feb. '25 |
| Jan Bolluijt | Bijzonder weer! | 13 feb. '25 |
| Jessy | Zo geweldig om jullie mooie reisverhalen te volgen! | 13 feb. '25 |
| Wim&Herma | Wat was dit weer een heel mooi en bijzonder verhaal,… | 12 feb. '25 |
| Wim&Herma | Wat geweldig dat het zo goed aanslaat, fijn dat deze… | 12 feb. '25 |
| Marijke Maris-Baan | Wat een veerkracht laten deze mensen zien. Daar kunnen… | 12 feb. '25 |
| Marijke Maris-Baan | Beetje lef moet je wel hebben. | 12 feb. '25 |
| Hanneke | Wat een vakmensen! | 12 feb. '25 |
| Christien en Didi | Genoten van je verhaal. Interessant om te lezen hoe… | 12 feb. '25 |
| Quirine | Dank weer voor dit mooie verhaal!! | 12 feb. '25 |
| Anja spijker | Tjonge jullie beleven wat zeg. Wij zijn nu vlakbij… | 11 feb. '25 |
| Wil Buscop | Mooie ervaring weer. | 11 feb. '25 |
| Alysa Wessels | Hartverwarmend verhaal 😘 goed bezig | 11 feb. '25 |
| Thijs | Heerlijk wat een verhaal: Wili met brilie in de wheelie | 11 feb. '25 |
| Wim en Liesbeth Wessels | We proberen bij onze Smale opticien een opfriscursus… | 11 feb. '25 |
| Ria Olijslager | Jullie kunnen een tweede carrière beginnen / opticien… | 11 feb. '25 |
| Mariella | Geweldig goed gedaan hoor :-) | 11 feb. '25 |
| Art en Monique | Kijk kijk.... daar deden wij het allemaal voor! Wel… | 11 feb. '25 |
| Annelies Verhijde | Geweldig, wat fijn voor deze mensen. | 11 feb. '25 |
| Anja spijker | Nou, hartstikke mooi weer. Goed werk en ook veel plezier… | 11 feb. '25 |
1 2 3 4 Volgende »


- Jeanette: Hartelijk dank dat ik ook…
- Riet Borgers: Wat geweldig om op deze manier…
- Jessy: Heb genoten van jullie mooie…
- Marijke Maris-Baan: het einde van een voor mijn…
- Hanneke: Welkom thuis! ( in een turbulent…
Alle reacties »