Reacties

Hanneke We hopen dat er niet nog meer onverwachte Russische… 6 jun. '19
Jo Huijsman Ik verheug mij op jullie reisverslagen en zo reis… 6 jun. '19
Wim&Herma Wim en Liesbeth, dat zal vast weer een mooie bijzondere… 6 jun. '19
Marjon Hoftijzer-Boer Veel veilige kilometers en ik hoop dat jullie snel… 6 jun. '19
Jan Dirk Focker Focker Als altijd ijn wij stinkend jaloers op jullie avonturen.… 5 jun. '19
Hans Prince goede reis! 5 jun. '19
Thijs Nog even wachten dus... Duimen dat de koerier snel… 5 jun. '19
Joke Bouwman Heel veel plezier, en veilige kilometers.. Leuk jullie… 5 jun. '19
Jeanette de Vries Ik volg jullie volgend reisavontuur ook weer met heel… 5 jun. '19
Wilma Heel veel plezier 5 jun. '19
Els Mommers Heel veel plezier. Ook wij kennen de problemen met… 5 jun. '19
Rob en Kitty Wij hopen dat alles in orde komt en wensen jullie… 5 jun. '19
Ria Olijslager Jullie hebben in het verleden meerdere obstakels overwonnen;… 5 jun. '19
Ellen en Rien lodder Veel plezier ,wij als reizigers volgen jullie heel… 5 jun. '19
Maria Teeuwe-Holtslag Ik heb nu (vrijdag de 23ste) pas jullie vervolg reis… 23 feb. '18
CA Smit-Ruitenberg Had ik verwacht Liesbeth dat je vandaag al weer in… 16 feb. '18
Hanneke Portugal heeft al jaren geleden ons hart gestolen.… 16 feb. '18
Jeanette de Vries Wat heerlijk nog een hoop moois te zien in lenteachtig… 16 feb. '18
Jo Huijsman Weer een mooi reisverslag waar ik veel van leer. Bedankt… 16 feb. '18
Hanneke Jullie brachten me terug in Sevilla, waar we ook 2x… 12 feb. '18
Jeanette de Vries Waar het hart vol van is, loopt de mond van over.… 11 feb. '18
Jo Huijsman Jerez. Toevallig heb ik net een boek gelezen die zich… 10 feb. '18
CA Smit-Ruitenberg Sevilla, kan ik me ook nog wel herinneren. Mooie verhalen 10 feb. '18
Jan Bolluijt Wim, jouw verhaal komt heel herkenbaar over. Idd een… 10 feb. '18
Rob en Kitty Houdt jullie verhaal nu op? Ben zo benieuwd naar de… 9 feb. '18
Haro en Marjenke Hielkema He zandhappers! Hebben jullie nu de mond gespoeld… 1 feb. '18
Jo Huijsman Ach jullie zijn alweer uit Marokko vertrokken, dus… 1 feb. '18
Dirk batenburg weer heel mooi. Liesbeth van harte gefeliciteerd met… 1 feb. '18
Hanneke Mooie reis hadden jullie. Het reizen in Marokko is… 1 feb. '18
Wim&Herma Weer een mooi verhaal Wim en Liesbeth. Op naar de… 31 jan. '18
CA Smit-Ruitenberg Dank voor jullie verhalen. 31 jan. '18
Jeanette de Vries Wat een prachtige reis hebben jullie gehad. Bedankt… 31 jan. '18
Jeanette de Vries Wat is dat boffen als je zo'n goede gids treft. 30 jan. '18
GiMeFlDa Zoals Floor bij het gilde.... daar hebben we wel beeld… 29 jan. '18
CA Smit-Ruitenberg Wat een verhaal, mooi hoor. 29 jan. '18
Jeanette de Vries Wat een afwisseling in jullie reis. Er is geen dag… 29 jan. '18
Jeanette de Vries Ik geniet met jullie mee van deze reis. En wat een… 29 jan. '18
Karin Prachtige plaatjes in woord en beeld. 27 jan. '18
Hanneke Wat een ruig en onherbergzaam land! Jullie redden… 26 jan. '18
Jo Huijsman Weer veel te beleven en fijn dat jullie de Duitsers… 26 jan. '18
Marijke van der Linden Wat maken jullie weer een prachtige reis. Stiekem… 26 jan. '18
Dirk batenburg alli baba hij is weer schitterend. nu wel erg warm… 26 jan. '18
Wim&Herma Weer een geweldig verhaal van al jullie belevenissen… 25 jan. '18
Jan Dirk Focker Focker Prachtig. We zijn jaloers! Veel plezier!! Thea en… 24 jan. '18
Dirk batenburg hij is weer fijn. een echte ooievaar staat altijd… 23 jan. '18
Hanneke Jullie zijn echt in jullie element daar in de bergen.… 23 jan. '18
GiMeFlDa Wauw wat een prachtige omgeving. En natuurlijk weer… 23 jan. '18

« Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Volgende »  ...