Start Rally Vragender-Dakar

12 december 2019 - Vragender, Nederland

Onze trouwe volgers kunnen binnenkort weer (mee)genieten van onze reisavonturen. Ons plan is naar Marokko, Mauritanië en Senegal te gaan. We zijn ons aan het voorbereiden. Volgende week nog de gele koortsprik en malariatabletten ophalen. Onze huifkar is reiswaardig met dank aan Auto Dieker. Startdatum is 25 december 2019 en we zijn (uiterlijk) terug 14 maart 2020.  Deze keer gaan we niet helemaal door Spanje,  maar nemen in Barcelona de ferry naar Nador in Marokko. Dat scheelt 4-5 dagen reizen door gebied wat we al eerder bezochten. Bovendien komen we in Marokko aan bij de aan Algerije grenzende Sahara strook. Die gaan we volgen tot we bij de Atlantische kust komen en vandaar over de N1 (asfalt, piste en zandweg) richting Mauritanië  en Senegal. De verhalen over de toestand van de wegen en de voorzieningen geven sterk wisselende ervaringen. Sommige trajecten onder begeleiding van politie of grensbewaking. We gaan het beleven en proberen Dakar te bereiken. Google Maps geeft een goede impressie. Op 30 december 2019 zijn we in Nador.

Nador Dakar

1. Chantal:
    12 december 2019
    Heerlijk we gaan weer genieten van jullie verhalen...
  2. Monique Nijrolder:
    Veel reisplezier
  3. Maria Teeuwe-Holtslag:
    12 december 2019
    Dat wordt weer genieten. Jullie van het echte reizen, de mooie avonturen én het 'live beleven van alles
    En wij genieten "Op afstand" met jullie mee.
    Fijne voorbereiding en een fijne en veilige start van dit nieuwe avontuur.
  4. Haro en Marjenke Hielkema:
    12 december 2019
    Lieve mensen, heel veel plezier op jullie nieuwe Winterreise. We gaan jullie zeker weer volgen. Alle goeds en CoUSCoUS!! Haro & Marjenke
  5. Ellen en Rien lodder:
    Heel veel plezier !!
    Zo benieuwd weer naar jullie reiservaring.
  6. Rob en Kitty:
    12 december 2019
    Volgens mij zijn jullie pas terug uit de Baltische staten! Jullie hebben er zin in en wij volgen jullie graag op afstand. Heel veel reisplezier en geluk wensen we, geniet hopelijk van de trip en wel thuis!
  7. Wilma:
    12 december 2019
    Heel veel plezierop jullie komende reis
  8. Pieternel:
    12 december 2019
    Leuk en spannend! Ben heel benieuwd naar foto’s en verhalen!
  9. Jeanette de Vries:
    12 december 2019
    Spannend! Ik kijk met heel veel plezier uit naar jullie nieuwe avonturen. Goede en behouden reis!
  10. Hanneke:
    12 december 2019
    Heel veel reisplezier and please : Be careful out there!
    Hebben jullie die serie over Sahara Afrika van west naar oost gezien van die correspondent uit Zuid Afrika? Volgens mij heet hij Bram ??? Was heel indrukwekkend maar ook confronterend!
  11. Ria Olijslager:
    12 december 2019
    Lekker de kou en de regen ontvluchten...wat een bofferds!
    Veel plezier en genieten maar!
  12. Marjolein:
    12 december 2019
    Veel plezier en een heel mooie reis gewenst!
  13. Marjo:
    12 december 2019
    Hele goede reis. Geniet er van en leuk als we mee mogen kijken.
  14. Yvon:
    Fijne trip! Veel foto's maken 🙂
  15. Antoinette:
    12 december 2019
    Goede reis en geniet ervan!
  16. Wim&Herma:
    13 december 2019
    Leuk en spannend geniet van jullie avontuur , wij kijken en lezen graag mee. Veel plezier🤗
  17. Dirk batenburg:
    13 december 2019
    heel veel plezier.
    en wij volgen jullie wel in Portugal.
    wij gaan op 1 januari naar Portugal.
  18. Jannie en Jan Keijzer:
    17 december 2019
    wij zien met groot plezier jullie reisverslag te gemoed. Een heel goede reis toegewenst.
  19. Bep van den Bosch:
    28 december 2019
    Ik ga heerlijk mee genieten maar dan op afstand. Heel veel reisplezier samen en goeie reis.