'n echte lechvoordse' op reis

21 januari 2023 - Mhamid, Marokko

Hoe ver een Lichtenvoordse kaas van George en Mirjan komen kan?! In Mhamid, 3694km van Vragender. De eerste is nu op.  Deze net aan te breken kilokaas krijgt nog kilometers voor de kiezen op weg naar de Atlantische kust.

Lichtenvoordenaar in MhamidKaas en Meer

1. Chantal:
    21 januari 2023
    Eerste van de..😋😂
  2. Elly:
    22 januari 2023
    Zo ik ben weer helemaal bij met jullie verhalen. Heerlijk ontspannen lezen op zondagmorgen, Hihi. Lekker zo'n broodje lichtenvoordse kaas 😋😋
  3. Joke van de Kracht:
    23 januari 2023
    Heerlijk, vanochtend de tijd genomen om jullie reisverhalen te lezen.
    Wat zul jij genieten Liesbeth! Wim natuurlijk ook. Ik zag veel foto's die inspireren. Planten, rotsen, bomen, de markt, de kleuren, die "anemoon"... Echt, dank voor het delen!
    Ha, geniet van de Lichtenvoordse kaas op weg naar de Atlantische kust.
  4. Ria Olijslager:
    23 januari 2023
    Gisterenavond aan jullie gedacht bij het tv. programma gevaarlijke reizen. Twee BN érs: Rutger Castricum en Roxanne Kneteman hadden de opdracht van Marrakesh naar Fez te rijden in 3 dagen dwars door het ATLASGEBERGTE. Langs hoge bergen en steile afgronden op wegen waar je geen tegenligger moest ontmoeten. Overnachten o.a. bij een berberfamilie en een kijkje in grotwoningen. Ze overdachten de gevoelens van de gastarbeiders die in de zestiger jaren naar ons land kwamen. Groter contrast was nauwelijks denkbaar! Leuke tv!
  5. Jo Huijsman:
    26 januari 2023
    Hi, hi, er gaat niets boven Lichtenvoordse kaas.