We gaan weer op weg.

24 december 2022 - Vragender, Nederland

We zijn er helemaal klaar voor. De huifkar is gepakt. Eerste Kerstdag starten  we met onze huifkar voor een tocht naar Marokko. We gaan net als in 2019/2020 met de ferry van Barcelona naar Nador in Marokko. We verwachten uiterlijk 1 maart weer terug te zijn. Dit keer zonder technische problemen: we tanken  in Marokko. Daar is geen vervuilde benzine zoals in Mauretanië en de benzine is goedkoper dan in Europa. Dus dat gaat goed komen zeggen we tegen elkaar.

Ons plan is vanuit Nador het plateau van Rekkam te verkennen. Jullie zullen de verhalen hier weer kunnen volgen. Zondag reizen we naar Lyon en tweede kerstdag en dinsdag zijn we in Barcelona. Woensdagmorgen om half zes in de rij voor de boot.

1. Jannie:
    24 december 2022
    Goede reis en veel genieten. We lezen de verhalen maar al te graag van jullie belevenissen.
  2. Hans Prince:
    Goede reis gewenst
  3. Marijke Maris-Baan:
    24 december 2022
    Zit nu al op het puntje van mijn stoel! Veel plezier en ik geniet graag mee!
  4. Sandra Goudswaard:
    24 december 2022
    Wordt vast weer een mooi avontuur! Heel veel plezier en 'behouden vaart!'
  5. Wilma:
    24 december 2022
    Heel veel plezier en fijn dat we mee kunnen reizen
  6. Ellen en Rien lodder:
    24 december 2022
    Geweldig!! We gaan alles weer volgen .
    Jullie lekker genieten en wees voorzichtig.
    Groetjes Ellen en Rien lodder
  7. Jan Bolluijt:
    Behouden vaart!
  8. Yvon:
    Goede reis!
  9. Wolffensperger:
    24 december 2022
    Veel plezier en op naar een nieuw avontuur. We gaan jullie volgen via het reisverslag.
    Wees voorzichtig en een behouden reis.

Lieve groet van Herma en Wim
  10. E.G. Lamme:
    24 december 2022
    Wim en Liesbeth, een hele goede reis en een mooie tocht door een fantastisch land. Wij verheugen ons op jullie reisverslagen! En...dit keer geen tegenslagen!🛠
  11. George Thoonsen:
    24 december 2022
    Goede reis, Wij hopen midden januari via Algeciras de oversteek te maken.
  12. Antoinette:
    24 december 2022
    In de herkansing! Heel veel reisplezier. En ook ik blijf jullie weer met plezier volgen
  13. Marie Anne:
    24 december 2022
    Heel fijne reis en je komt vast vol inspiratie voor nieuwe art quilts terug ☺️
  14. Tilly Verwaal:
    24 december 2022
    Goede en mooie reis. Drive safe
  15. Wilfried:
    24 december 2022
    Ik wend jullie een veilige en super fijne trip. Volg met veel plezier jullie blog. 😘
  16. Jeanette de Vries:
    25 december 2022
    Goede reis. Ik zie de verslagen weer graag tegemoet!
  17. Jo Huijsman:
    25 december 2022
    O wat leuk. Ik ga samen met jullie weer een prachtige reis beleven.
    Alvast voor straks een goede reis en een behouden thuiskomst over een aantal maanden. 👋🍀
  18. Wil Buscop:
    25 december 2022
    Lieve mensen een hele mooie reis gewenst.
  19. Mieke:
    25 december 2022
    Piep een fijne reis geweest, keep safe en
    natuurlijk ga ik weer volgen.
    knuf
  20. Marjolijn:
    25 december 2022
    Heerlijk genieten en goede reis
  21. Elly van den Broeke:
    25 december 2022
    Een hele goede reis En ik ben benieuwd naar alle belevenissen
  22. Dirk batenburg:
    25 december 2022
    veel plezier en een goede reis, rij voorzichtig en denk aan mij.
  23. Nienke de Lange:
    25 december 2022
    Geweldig, volg jullie weer graag, goede reis!
  24. Hanneke:
    25 december 2022
    Wat fijn dat jullie weer onderweg kunnen zijn! Dan zijn jullie op z'n best. We kijken uit naar jullie verhalen. Geniet van de warmte van de zon en van de mensen in Marokko!
    Stay safe!
  25. Gerda Hoogland-Peerdeman:
    25 december 2022
    Wat fijn om weer op reis te kunnen, een hele goede reis en ik lees jullie belevenissen graag, lieve groet, Gerda
  26. Jiska en Pim:
    25 december 2022
    Mooie en avontuurlijke reis gewenst! Of blijf je dan ook op 't asfalt deze keer? ;)
  27. Wim en Liesbeth Wessels:
    25 december 2022
    Haha, leuke vraag. We hebben nu geen automaat. Dus..... laat zich raden.
  28. Bep van den Bosch:
    25 december 2022
    Goeie reis en geniet ervan.
  29. Elly:
    25 december 2022
    Hele goede reis Wim en Liesbeth ik kijk weer uit naar jullie verhalen.
  30. Suze:
    25 december 2022
    Goede reis word vast weer super. Ik lees graag jullie reis verslagen
  31. Marianne:
    26 december 2022
    Geniet van dit avontuur !
    Bon voyage !
  32. Rob en Kitty:
    27 december 2022
    Wij gaan weer genieten van jullie mooie reisverslagen, maar, vriendelijk verzoek; maak het niet te spannend😉, zelfs in Italie was het soms heftig met die hitte.....
    Heelhuids terug alsjeblieft, goeie reis dus
  33. Anja:
    1 januari 2023
    Weer een prachtig verhaal en een hele mooie reis gewenst door Marokko. Genieten samen van het land, het eten, de mensen, musea etc. Ben benieuwd naar jullie avonturen
  34. J de Roo:
    1 januari 2023
    Veel plezier en het liefst zonder brokken.
  35. Leo Teeuwe:
    1 januari 2023
    Hele goede reis, genieten enne vergeet de reserve band niet te repareren!!
  36. Jeanette de Vries:
    1 januari 2023
    Wat een start, zeg. Fijn te ervaren dat er nog veel hulpvaardige mensen zijn.
    Een goede voortzetting van jullie reis gewenst! Geniet ervan! Dat ga ik ook weer doen van jullie verslagen.
  37. Suze:
    2 januari 2023
    Wat leuk om jullie verhaal te lezen, ik wens jullie een fantastische reis toe en een heel goed en gezond 2023.