't zit erop

25 augustus 2019 - Vragender, Nederland

We zijn weer thuis. Vanaf Stockholm nog een mooie tocht door Smaland gemaakt waar nog een verhaal over Huskvarna en een bezoek aan de glasstad Kosta volgt. We merkten dat we 'verzadigd' raakten van alle indrukken, mooie landschappen, vriendelijke mensen en enthousiasmerende verhalen. Op onze trouwdag 20-08 waren we in Kopenhagen waar we - voor ons een  toepasselijke tref- met een orgelconcert de 'weg van de vrijheid' afsloten.

49 jaar getrouwd met gebak in Kopenhagen

Na 12.600km in onze huifkar is het weer even wennen in een groot huis. We hebben nu even de handen vol aan 'een beetje' achterstallig onderhoud.

achterstallig onderhoud

We zijn onder de indruk van de vele meelezers en volgers. Bedankt voor alle reacties en jullie 'geduld' om met 'al die lappen tekst' niet op te geven. Het is weer een leuke bezigheid geweest om op deze manier ook zelf terug te kijken op onze reis.

We hebben in ieder land waar we doorgetrokken zijn verrassende en onverwachte ontmoetingen gehad. Ieder gebied en elke nieuwe plek heeft ons daarvan laten genieten.

Liefs van Wim en Liesbeth

1. Chantal:
    Welkom..Welkom...see jou soon🌷🐕
  2. Ina:
    25 augustus 2019
    Weer mooie herinneringen rijker.
    Xxx Ina en Jan
  3. Ellen en Rien lodder:
    Welkom thuis
    We hebben genoten van jullie reisverslag!
  4. Hans Prince:
    25 augustus 2019
    Het was een lust om je "lappen tekst" zo jij ze noemt te lezen!
  5. Els mommers:
    25 augustus 2019
    Welkom thuis. Het was erg leuk om met jullie mee te reizen d.m.v. de verslagen.
  6. Wil Buscop:
    25 augustus 2019
    Leuk jullie zo te volgen.fijn dat jullie weer veilig thuis zijn.
  7. Karin:
    25 augustus 2019
    Geweldig dat jullie dit kunnen en doen.
    Wel lekker weer om thuis te komen..
  8. Jeanette de Vries:
    25 augustus 2019
    Heel veel leuke en interessante verslagen met plezier gelezen. Hartelijk dank!
  9. Monique Nijrolder:
    25 augustus 2019
    Welkom thuis. Hessel gad je gisteren al gezien op de markt. Geniet nog van het lekkere weer.
  10. Thijs:
    Welkom thuis!!😘
  11. Wim&Herma:
    25 augustus 2019
    Welkom thuis, bedankt voor alle mooie verhalen, zo konden wij ook beetje meegenieten van al die bijzondere indrukken😃
  12. Haro en Marjenke Hielkema:
    25 augustus 2019
    Wij hebben na onze eigen vakantie nog het ene en andere verhaal in te halen. De foto van de Wasa maakt ons al op voorhand nieuwsgierig; wat een geweldig museum is dat in ons geheugen gebleven.
    Welkom veilig thuis, geniet van de herinneringen en sterkte met achterstallig onderhoud. Dat zal meer zijn dan een paar trommels in de wasmachine.
  13. Ria Olijslager:
    26 augustus 2019
    Reizen en reisherinneringen pakken ze je nooit meer af, zei een leraar op school eens. Dat is waar en wij hebben meegenoten. Vraogender is ok mooi toch? Alle goeds!
  14. Hanneke:
    26 augustus 2019
    Welkom thuis, en nu hopelijk nog een mooie decembermaand in eigen land!
  15. Jo Huijsman:
    26 augustus 2019
    Welkom thuis en ik heb heerlijk met jullie mee gereisd.
  16. Feija & Alex:
    27 augustus 2019
    We hebben weer genoten van alle verhalen en foto's. Bedankt!
  17. Nienke:
    27 augustus 2019
    Was leuk mee te reizen met jullie, welkom thuis!
  18. Dirk batenburg:
    30 augustus 2019
    welkom thuis. we hebben zeer genoten van je verhalen en foto,s.
    dat zal meer zijn dan drie maanden op reis.
    werk ze. en doe rustig aan.
  19. Rob en Kitty:
    2 september 2019
    Welkom thuis! Wij lopen wat achter met het lezen van jullie verslagen, maar we genieten er bijzonder van! Zijn zelf onderweg in Italie en lezen graag de rest van jullie verslagen bij thuiskomst. We zijn diep onder de indruk van jullie uitgebreide, educatieve verhaal, heel leerzaam, dank daarvoor, tot in oktober!